15-minútové kardio cvičenie: Zaboxujte si do rytmu a spáľte kalórie!

15-minútové kardio cvičenie: Zaboxujte si do rytmu a spáľte kalórie!

    • Zdieľaj:
  • 0

Ak chceme zhodiť prebytočné kilogramy alebo si len udržiavať stabilnú hmotnosť, je určite vhodné sa zamerať okrem zdravej stravy aj na primerané spaľovanie kalórií. Veľkú časť prijatých kalórií pritom každodenne spaľuje naše telo prakticky automaticky a bez nášho väčšieho vedomia, a to za účelom zachovania základných vitálnych funkcií. Spomenúť môžeme takzvaný bazálny metabolizmus, čo je údaj vyjadrujúci množstvo kalórií (energie) potrebných na pokrytie svojich základných funkcií a procesov (napr. činnosť pľúc, respektíve dýchanie). Nemalé množstvo kalórií spaľujeme i priamo pri procese trávenia. 

Zvyšok kalórií dokážeme spáliť pohybom a cvičením. Nemusí byť však reč hneď o náročných športových aktivitách a tvrdých tréningoch. Spaľovať kalórie nám totiž pomáha akýkoľvek pohyb, napríklad i obyčajná pešia chôdza či dokonca pohyb pri upratovaní alebo práci na záhradke. Ak chceme spáliť o niečo viac kalórií, spoľahnúť sa môžeme na rôzne druhy aeróbnych cvičení. Medzi takéto kardio cvičenia môžeme zaradiť beh, plávanie, korčuľovanie, bicyklovanie aj aerobik. Ak sa práve na spaľovanie kalórií zameriavate aj vy, vyskúšať môžete napríklad i cvičenie v pohodlí domova. Dnes prinášame tip na kardio tréning s prvkami aerobiku a boxu. 

Mix boxu a aerobiku v jednom kardio cvičení

Ak potrebujete spáliť nejaké kalórie alebo len skrátka trochu rozhýbať telo po celodennom sedení v práci, rozhodne odporúčame cvičenie z videa vyššie. Zostavu cvikov pripravila fitnesska Pamela Reif a je zmesou klasických aerobikových krokov a boxerských pohybov. Touto netradičnou kombináciou vznikol veľmi zaujímavý tréning, ktorý vás rozhodne nebude nudiť. Poriadne si pri ňom dáte do tela a zapotíte sa. Určite sa zapáči tým z vás, ktorí obľubujete dynamické, rytmické a tak trošku aj tanečné druhy cvičení.

Tento 15-minútový tréning je strednej intenzity a jeho veľkou výhodou je, že naň nepotrebujete prakticky žiadne náčinie. Taktiež vás možno poteší fakt, že v ňom nenájdete žiadne skákanie a celé cvičenie navyše prebieha v stoji. Stačí si len natiahnuť pohodlné športové oblečenie, nájsť si priestor na cvičenie a môžete sa pustiť do toho!


    • Zdieľaj:
  • 0
Návrat hore
Autor článku

  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

0 komentárov

Čo čítajú ostatní

Omega-3 mastné kyseliny – prečo ich potrebujeme a ako sa prejaví nedostatok?
ZDRAVIE A PREVENCIA

Omega-3 mastné kyseliny – prečo ich potrebujeme a ako sa prejaví nedostatok?

  • 0
  • 09.11.2021
Genitálne bradavice – kto je nimi najviac ohrozený a ako ich liečiť?
ZDRAVIE A PREVENCIA

Genitálne bradavice – kto je nimi najviac ohrozený a ako ich liečiť?

  • 0
  • 22.09.2021
Lipómy – neškodné hrčky na tele alebo vážny zdravotný problém?
ZDRAVIE A PREVENCIA

Lipómy – neškodné hrčky na tele alebo vážny zdravotný problém?

  • 0
  • 14.09.2021