Čo si dať na raňajky? 5 tipov, ktoré dodajú energiu, ale nie kilá!

Čo si dať na raňajky? 5 tipov, ktoré dodajú energiu, ale nie kilá!

    • Zdieľaj:
  • 58
  • 0

1. Raňajkujte

Hneď po prebudení, po hodine alebo pokojne po dvoch, ale raňajkujte. Prvé jedlo je pre organizmus veľmi dôležité, je potrebné dodať chýbajúce živiny a energiu. Pokiaľ ráno necítite hlad ani po troch hodinách od prebudenia, skúste raňajkovať tekuté drinky alebo smoothie.

Proteínový drink pre stiahnuté žalúdky, ktorý naštartuje telo i myseľ: Drink Mixit – Káva.

2. Necukrujte

Vyhnite sa na raňajky rafinovanému cukru, inak na neho budete mať chuť celý deň. Odporúčaný je naopak prirodzený cukor obsiahnutý v ovocí alebo v cereáliách. Dodá vám energiu, ale vďaka vláknine sa bude vstrebávať pomaly a bez výkyvov, ktoré nakoniec vedú k návalom hladu. Nemáte ovocie po ruke? Predzásobte sa Smoothie Bowl od Mixit, ktoré obsahuje 50 % ovocia a veľa vlákniny.

Odporúčame: Trápia vás vo dne aj v noci? Zistite, aké sú príčiny svalových kŕčov!

raňajková kaša a raňajkové zemsi

Zdroj: Mixit

3. Nebojte sa teplých raňajok

Nemyslíme nič komplikované, čo takto zaliať sypkú zmes horúcou vodou, mliekom alebo jeho rastlinnou variantou a raňajkovať kašu? Organizmus sa ráno pekne prehreje, teplé jedlo pôsobí sýtejšie, takže ho nezjete toľko a navyše je kaší naozaj množstvo druhov a väčšina z nich má nízky glykemický index, takže vás udržia dlho sýtych. Doplniť ich môžete semienkami, orieškami alebo čerstvým ovocím a máte zdravú a sýte raňajky raz dva. Vyskúšajte kašu Proteínovka Malinová, v ktorej okrem proteínu nie je nič navyše. Kaša je bez lepku a cukru, vhodná pre vegánov, sladená stéviou a malinami.

4. S cereáliami schudnete

Na Mixit.sk si môžete buď sami vyfiltrovať hotové raňajkové zmesi bez cukru, alebo namiešať vlastné. A ak sa obávate tohtoročnej plavkovej sezóny, mix Do plaviek! zostavený za pomoci výživovej poradkyne by vám mohol pomôcť zahnať strach aj zbytočné kilá. Ovsené vločky a bielkoviny z jogurtu či mlieka vás navyše krásne zasýtia a pritom dodajú energiu.

Mixit fitness tyčinky

Zdroj: Mixit

5. Müsli tyčinky bez cukru ako rýchle raňajky na cestu

Pokiaľ chcete raňajkovať v tuhom skupenstve, máte radi cereálie, ale ráno vám chýba čas alebo chuť, sú dobrou alternatívou müsli tyčinky. Ale jedine tie bez pridaného cukru a ideálne lisované, skôr než pečené. Tie si totiž uchovávajú viac nutrientov. Niekedy jednoducho nie je čas alebo priestor ani na to zaliať si kašu alebo drink. Ideálne sú potrebné proteínové, ktoré zasýtia.Na Mixit.sk nájdete kategórii Mixitiek, v ktorých nájdete aj varianty úplne bez pridaného cukru, bez lepku, ovocné... Napríklad Mixitky BEZ LEPKU - arašidy + proteín neobsahujú žiadny pridaný cukor, zato je v nich proteín navyše. A vhodné sú aj pre vegánov.

Pozrite tiež: Ako znížiť vysoký tlak? Najlepšími pomocníkmi sú tieto bylinky!


    • Zdieľaj:
  • 58
  • 0
Návrat hore
Autor článku

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

0 komentárov

Čo čítajú ostatní

RECEPTY

RECEPT na smoothie pre diabetikov: Priprav si ho 3x inak!

  • 47
  • 0
  • 18.09.2020
RECEPTY

Recept na chrumkavé batatové hranolky: Nebudete sa ich vedieť dojesť!

  • 17
  • 0
  • 26.11.2020
RECEPTY

Recept na zdravý chia puding: Vychutnajte si ho hneď 5-krát inak!

  • 50
  • 0
  • 18.10.2020