Zákazníci oceňujú starostlivosť lekární Dr.Max a zaradili ich medzi najobľúbenejšie značky na Slovensku

Zákazníci oceňujú starostlivosť lekární Dr.Max a zaradili ich medzi najobľúbenejšie značky na Slovensku

Podľa novej štúdie, ktorú zrealizovala spoločnosť KPMG na Slovensku patria lekárne Dr.Max podľa zákazníkov medzi TOP 10 najobľúbenejších značiek na slovenskom trhu.

Dr.Max obsadil v zverejnenom rebríčku TOP 50 „KPMG Zákaznícky najobľúbenejšie značky 2021“ konečné 10. miesto. A keďže bol Dr.Max do prieskumu zaradený spolu s ďalšími spoločnosťami vôbec po prvý raz, umiestnením medzi desiatimi najobľúbenejšími značkami na slovenskom trhu si vyslúžili aj titul Nováčik roka. „Umiestnenie medzi TOP 10 značkami na slovenskom trhu si veľmi vážime a považujeme za mimoriadny úspech, pretože na zákazníckej skúsenosti intenzívne pracujeme a veľmi nám záleží na spätnej väzbe od našich návštevníkov,“ hovorí Jan Žák, CEO Dr.Max Slovensko.

KPMG

Zdroj: Dr.Max

Z prieskumu spoločnosti KPMG, ktorý bol na Slovensku realizovaný už po piatykrát svoju skúsenosť so 105 značkami v 9 sektoroch vyjadrilo viac ako 2 500 respondentov. Podľa novej štúdie je kľúčovým faktorom zohrávajúcim dôležitú úlohu v oblasti budovania zákazníckej skúsenosti aj kontext pandémie spojený s technologickým rastom a inováciami zavádzanými v spoločnostiach. Rovnako dôležitý význam zohráva takzvaný omni-chanel prístup, teda prepojenie online a offline služieb, ktorý akceleruje a zjednodušuje nákupné správanie ľudí.

Dôležitosť technologického pokroku v oblasti lekárenských služieb si plne uvedomujeme a prispôsobujeme mu aj našu stratégiu a aktivity. Chceme byť lídrom v oblasti inovácií, zachytiť zákazníka v každej chvíli a pracovať aj s umelou inteligenciou,“ uvádza na margo technologického rozvoja v lekárňach Jan Žák.

V minulom roku Dr.Max výrazne investovali do nových systémov, presťahoval svoj e-shop do moderných priestorov so semi-automatickou linkou. Vďaka týmto krokom je dnes schopný prinášať ľuďom vyšší komfort a dostupnosť pri nakupovaní v internetovej lekárni. Rozvoj digitálnych technológii však prebieha aj na úrovni kamenných lekární. „V prostredí lekárne, ktoré navštevujú ľudia fyzicky sme napríklad  inštalovali prvý automatizovaný robotický systém, ktorého primárnou úlohou je uľahčenie práce farmaceutom pri vydávaní liekov. Ušetrený čas tak môže lekárnik venovať starostlivosti o pacienta. V tomto trende plánujem pokračovať,“ dodáva výkonný riaditeľ Dr.Max Slovensko.

Spätná väzba ide teda predovšetkým od zákazníkov, ktorí navštívili kamenné lekárne. Základom spokojnosti zákazníkov a pozitívnej zákazníckej skúsenosti sú preto podľa lekární Dr.Max predovšetkým zamestnanci, farmaceuti a farmaceutickí laboranti. „Pracujeme na tom, aby všetci kolegovia vedeli, že sú súčasťou siete a boli na to hrdí. Ľudia, ktorí sú správne obslúžení, odchádzajú spokojnejší. Preto sa snažíme, aby naši zamestnanci pristupovali k zákazníkom komplexne a ponúkli im maximálnu kvalitu a starostlivosť pri riešení ich problémov,“ zdôrazňuje prioritu v prístupe k zákazníckej skúsenosti Jan Žák.

Podstatnú rolu v budovaní zákazníckej skúsenosti, ktorú dopytovaní respondenti v prieskume KPMG na značke Dr.Max oceňovali bola aj dostupnosť a dôvera lekární. Lekárnici sú dnes najdostupnejšími zdravotníckymi pracovníkmi prvého kontaktu. Ak sa pozrieme na lekárne v čase lockdownov, tak to boli jediné otvorené zdravotnícke zariadenia, teda istý odborný a osobný zdroj informácii pre pacientov. Ak sa pozeráme do budúcnosti tak, rola farmaceuta bude extrémne rásť a odbornosť bude niečo, čím sa budeme odlišovať od zvyšku trhu,“ uzavrel CEO Dr.Max Slovensko Jan Žák.

Odporúčame: Život bez sleziny či žalúdka – bez ktorých orgánov dokáže človek žiť?

najdôveryhodnejšia značka

Zdroj: Dr.Max

Najdôveryhodnejšia značka 2021

Ak spoločnosť venuje dostatočnú pozornosť svojim zákazníkom a investuje do ich starostlivosti, spravidla sa jej to vráti v podobe dôvery. O to viac to platí v čase neistoty a napätia spojenej so stále prítomnou pandémiou. Uznanie zákazníkov pre lekárne Dr.Max v tomto smere potvrdzuje aj ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2021. Preferenciu k lekárenskej značke ukázal prieskum realizovaný výskumnou agentúrou NielsenIQ v spolupráci so spoločnosťou ATOZ. Do ankety zameranej na zisťovanie spotrebiteľskej dôvery sa zapojilo 2 000 ľudí. Slovenskí spotrebitelia naprieč celým vekovým spektrom hodnotili viac ako 600 značiek v 68 kategóriách. Viac ako polovica opýtaných (53,6 %) označila za najdôveryhodnejšiu značku v kategórii predajcov liekov lekárne Dr. Max.

„Ako líder v lekárenskom segmente sme dokázali zúročiť sústavnú starostlivosť o odborný rast zamestnancov, férové ceny, prepracovaný klientsky program, kvalitu výrobkov privátnej značky, dynamicky sa rozvíjajúci e-shop a odvahu k inováciám. Je nám cťou, že aj v šiestom ročníku odovzdávania ocenení v rámci marketingového programu Dôveryhodná značka si vybrali zákazníci našu spoločnosť,“ konštatuje na záver úspech v ankete Jan Žák, CEO Dr.Max Slovensko. Lekárne Dr.Max si titul Najdôveryhodnejšej značky vo svojom segmente vyslúžili od spotrebiteľov už tretí raz v rade.

Odporúčame: Pozor na zvýšený prolaktín! Ktoré príznaky neignorovať u žien a mužov?


  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

0 komentárov

Návrat hore
Autor článku

Čo čítajú ostatní