30-minútový tréning so stoličkou: Spáľte vďaka nemu množstvo kalórií!

30-minútový tréning so stoličkou: Spáľte vďaka nemu množstvo kalórií!

    • Zdieľaj:
  • 75
  • 0

Nedostatok pohybu môže mať na naše zdravie výraznejší vplyv, akoby sme očakávali. Nespája sa len s vyšším rizikom rozvoja nadváhy a obezity, ale aj so zvyšovaním rizika rozvoja problémov s pohybovým aparátom, trávením či nervovým systémom. Deficit fyzickej činnosti sa tiež spája s vyšším rizikom ochorení srdca. Obrovským problémom v dnešnej dobe je to, že veľa ľudí má takzvané sedavé zamestnanie. Mnohí vo svojej práci denne presedia 8 a viac hodín, okrem toho sedíme pri cestovaní aj mnohých voľnočasových činnostiach. Práve preto je potrebné, aby sme si pravidelne našli čas na to, aby sme svojmu telu dopriali dostatok pohybovej aktivity. 

V dnešnej dobe sa však ani to nemusí zdať úplne jednoduché. Fitness centrá a posilňovne sú zavreté, dokonca i pohyb po vonku je z dôvodu pretrvávajúcej pandémie značne obmedzený. Ako teda svojmu telu dopriať dostatok pohybu. Telo privíta i dlhšie prechádzky v prírode, ktoré majú priaznivý vplyv nielen na fyzické zdravie, ale aj psychiku a duševný stav. Okrem toho netreba zabúdať ani na to, že cvičiť sa dá aj v pohodlí domova. Ak neviete, ako na to, oplatí sa spoľahnúť na rôzne video tréningy, vďaka ktorým si budete môcť dať poriadne do tela. Dnes prinášame tip na domáci tréning so stoličkou, ktorý sa môže zdať jednoduchý, no vďaka ktorému rozhodne spálite množstvo kalórií.

Stačí obyčajná stolička

Ak stále dodržujete novoročné predsavzatie schudnúť a potrebuje spáliť pár kalórií, alebo len potrebujete rozhýbať kosti a svaly, neváhajte a vyskúšajte domáci tréning z videa vyššie. Nebudete pri ňom potrebovať žiadne špeciálne pomôcky na cvičenie, len pohodlné oblečenie a obyčajnú stoličku, napríklad z kuchyne. Vhodné je však nájsť si aj správne miesto na cvičenie. Mali by ste mať dostatok miesta na tréning a podlaha by nemala byť šmykľavá, inak hrozí riziko úrazu. Následne sa už môžete pustiť do toho.

Tento tréning nezahŕňa žiadne cviky so skákaním, je šetrný ku kĺbom a je zameraný na precvičenie celého tela a spaľovanie kalórií. Ak chcete vďaka cvičeniu doma nejaké to prebytočné kilo zhodiť, nezabudnite na to, že cvičenie samotné spravidla nestačí. Obrovský význam má totižto aj spôsob stravovania. Diéty hoďte za hlavu a vydajte sa cestou zdravej stravy. Vďaka vyváženej strave si môžeme oveľa ľahšie udržiavať primeranú telesnú hmotnosť, ale aj pevné zdravie.


    • Zdieľaj:
  • 75
  • 0
Návrat hore
Autor článku

  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

0 komentárov

Čo čítajú ostatní

Rýchle 5-minútové cvičenie v kancelárii: Úľavu pocíti telo i myseľ!
AKO SCHUDNÚŤ

Rýchle 5-minútové cvičenie v kancelárii: Úľavu pocíti telo i myseľ!

  • 55
  • 0
  • 20.04.2021
TOP 7 dôvodov, prečo jesť krevety: Ani netušíte, aké prospešné sú!
ZDRAVIE A PREVENCIA

TOP 7 dôvodov, prečo jesť krevety: Ani netušíte, aké prospešné sú!

  • 89
  • 0
  • 22.03.2021
TOP 7 dôvodov, prečo jesť kvaku: Ak ju nepoznáte, napravte to!
ZDRAVIE A PREVENCIA

TOP 7 dôvodov, prečo jesť kvaku: Ak ju nepoznáte, napravte to!

  • 71
  • 1
  • 05.04.2021