10-minútová séria cvikov na štíhle nohy: Dajte zbohom tuku na stehnách!

10-minútová séria cvikov na štíhle nohy: Dajte zbohom tuku na stehnách!

    • Zdieľaj:
  • 80
  • 0

Ako si udržiavať peknú postavu a primeranú a stálu hmotnosť? Osvedčeným spôsobom, ako na to, je kombinácia zdravej stravy a pravidelného pohybu. Vďaka tomu je tiež možné udržovať svoje telo v dobrej kondícii a plné zdravia. Pestrá a vyvážená strava zabezpečuje telu potrebnú výživu, vrátane všetkých dôležitých vitamínov či minerálov, pohyb zase celkovo podporí dobrý stav pohybového aparátu. Vhodný jedálniček dokáže spravidla človeku pomôcť zhodiť v prípade potreby prebytočné kilogramy, no práve cvičenie pomôže svalstvo posilniť a vytvarovať.

Tie správne cviky vedia zabezpečiť ploché bruško, štíhlejšie paže aj pevnejšie prsia. Cvičenie rovnako pomôže naplniť sen o krajších a štíhlejších nohách. Pre mnohé ženy sú práve nohy a hlavne vnútorné stehná pomerne problematickou partiou. I na nohách sa dá zapracovať, a to pokojne aj v pohodlí domova. V dnešnom článku vám prinášame inšpiráciu na 10-minútový tréning na nohy, na ktorý nepotrebujete žiadne špeciálne vybavenie. Stačí mať len chuť a pevnú vôľu. Tužíte aj vy po nohách, ktoré je radosť ukazovať v sukniach či obtiahnutých nohaviciach? Táto séria intenzívnych cvikov poriadne zatočí s tukom v oblasti stehien. 

Odporúčame: 3 najzákladnejšie cviky na zdravý chrbát: Toto vám zaručene prospeje!

Ako na vysnívané nohy?

Hlavným kľúčom k úspechu je dozaista práve cvičenie. Nohy je však možné zoštíhliť a skrášliť nielen prostredníctvom konkrétnych cvikov, ale i mnohými inými pohybovými aktivitami. Perfektnou voľbou je napríklad beh alebo spinning. Beh skvelo spevňuje a tvaruje nohy aj pás, zároveň posilňuje srdce a zvyšuje kondíciu. U ľudí s nadváhou však môže predstavovať zároveň záťaž pre kĺby. Stehenné, sedacie a lýtkové svaly precvičí aj spinning, ktorý je zároveň šetrný ku kĺbom. Aj pri pravidelnej pešej turistike dostanú zabrať svalové skupiny dolných končatín a sedacie svaly.

Ak chcete zapracovať na celej svojej postave, dobrou voľbou je pilates. Toto cvičenie je možno na pohľad nenáročné, no je skvelé pre celkové zoštíhlenie a vytvarovanie postavy. Napomáha posilniť svalstvo takmer celého tela. Na tvarovanie postavy sú tiež skvelé rôzne druhy tanca, vďaka ktorým taktiež naplníte svoj sen o dokonalých nohách. Okrem toho neváhajte nasadnúť aj na bicykel. Bicyklovanie je zábava, počas ktorej spálite množstvo kalórií, podporíte chudnutie aj kondíciu a, samozrejme, posilníte nohy. Zabudnúť nemožno ani na korčule. Počas korčuľovania dostávajú zabrať takmer všetky svalové partie. Možno tak posilniť oblasť lýtok i stehien.

Odporúčame: Základné jogové cviky proti bolesti chrbta: Robte ich každý deň!


    • Zdieľaj:
  • 80
  • 0
Návrat hore
Autor článku

  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

0 komentárov

Čo čítajú ostatní

Aké sú prejavy histamínovej intolerancie? Toto treba o nej vedieť!
ZDRAVIE A PREVENCIA

Aké sú prejavy histamínovej intolerancie? Toto treba o nej vedieť!

  • 88
  • 0
  • 10.02.2021
Poznáte najzdravšie obilniny? Pridajte do stravy túto TOP sedmičku!
ZDRAVIE A PREVENCIA

Poznáte najzdravšie obilniny? Pridajte do stravy túto TOP sedmičku!

  • 67
  • 0
  • 25.02.2021
Rýchle 5-minútové cvičenie v kancelárii: Úľavu pocíti telo i myseľ!
AKO SCHUDNÚŤ

Rýchle 5-minútové cvičenie v kancelárii: Úľavu pocíti telo i myseľ!

  • 55
  • 0
  • 20.04.2021